moshaverin.1amlakir@gmail.com
09351460897

فروش دو طبقه مستقل ویلایی دوبلکس در زعفرانیه

فروش دو طبقه مستقل ویلایی دوبلکس در زعفرانیه با 813 متر زمین و 2300 متر زیربنا در دو واحد دوبلکس 850 متر زیربنا با استخر سونا جکوزی روف گاردن سالن ورزش و سینما

فروش دو طبقه مستقل ویلایی دوبلکس در زعفرانیه
املاک منطقه 1 تهران

فروش دو طبقه مستقل ویلایی دوبلکس در زعفرانیه,

این پروژه در زمینی به مساحت ۸۱۵ متر مربع در ۶ طبقه با ۲۳۰۰ متر بنا که شامل ۲ طبقه مشاعات و ۴ طبقه به صورت ۲ واحد دوبلکس که کلیه سقف های هر ۲ واحد در هر ۴ طبقه ۶ متری هست .

 

 

طبقه همکف شامل پارکینگ بدون ستون -اتاق سرایدار- کارواش- آشپزخانه صنعتی-سینما- اتاق ژنراتور-تصفیه خانه آب شهری، و آب چاه موتور خانه می باشد.

 

طبقه همکف شامل لابی با سقف مجلل -استخر معلق به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع(قابلیت باز شدن قسمت جنوبی جهت آفتاب گرفتن با ریموت کنترل را دارد) و همچنین سونا جکوزی آبشار و قسمت آشپزخانه  و اتاق بدنسازی را شامل می شود .

 

در طبقه همکف حیاط پشتی قرار دارد که با یک آبشار به طول ۱۵ متر تزئین شده و قسمت باربکیو و جای نشستن دنج به صورت مجزا تعبیه شده است.

 

دوبلکس اول  ۸۵۰ متر می باشد که شامل ۵ اتاق است که یکی از آن هر به صورت office دکور شده است در طبقه پایین و چهار اتاق خواب با سرویس و closet به انضمام حال خصوصی در طبقه بالا ساخته شده است ،  

دوبلکس‌دوم ۷۵۰ متر دارای ۳ خواب می باشد.

 

ضمنا کلیه اتاق ها دارای تراس می باشد که اکثر آن ها مشجر می باشد به طوری که در طبقه اول دوبلکس دوم تراس مشجری به مساحت ۱۶۰ متر مربع به علاوه ۲ آبشار دیده می شود.

 

کل پشت بام نیز به صورت roof garden طراحی شده است.

 

این مجموعه دارای ۲ آسانسور می باشدکه به صورت home lift  طراحی شده است و هر دو واحد به صورت هوشمند طراحی شده است.

فروش ویلایی در زعفرانیه